ÜLDTINGIMUSED
LasNord OÜ, registreerimiskood: 16846561, (edaspidi nimetatud Müüja) on aadressil lasnordstore.eu veebipoe (edaspidi nimetatud e-pood) omanik ja Klient (Ostja) on isik, kes tellimuse esitab, veebipoes ja tellib kaupu veebipoes
1. TINGIMUSTE KOHALDATAVUS
1.1. Käesolevad müügitingimused kehtivad LasNord OÜ e-poest toodete ostmisel ja reguleerivad Müüja ja Kliendi vahelisi õigussuhteid seoses tellimuse esitamisega, müügi toimumisega, tarbijast Kliendi poolt toote tagastamisega ning hilisemate pretensioonide esitamisega.
1.2. Müüja reserveerib endale õiguse teha müügitingimustes ja hindades muudatusi ilma Klienti sellest igakordselt teavitamata. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel lasnordstore.eu. Kui e-poes on muudetud hindu pärast Kliendi poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis tarnitakse Kliendile vastav toode tellimuse hetkel kehtinud hinnaga. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
1.3. E-poes tellimust vormistades ning ettemaksu sooritades kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega, nõustub nendega ja on nõus oma isikuandmete kasutamisega tellimuse täitmise tarbeks.
1.4. E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele isikutele kui juriidilistele isikutele ning käesolevad müügitingimused laienevad nii füüsilisest isikust Kliendile kui juriidilisest isikust Kliendile. Tarbija õiguseid puudutavad regulatsioonid, mis on toodud käesolevates müügitingimustes, laienevad üksnes tarbijast Klientidele ega laiene juriidilisest isikutest Klientidele ning füüsilistest isikutest Klientidele, kes sooritavad tehingu oma majandus- või kutsetegevuse raames.
1.5. Teave toodete kohta on esitatud e-poes vastava kaubaartikli juures.
1.6. Hoiatus: E-poes olevate toodete pildid on illustratiivse tähendusega ning tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
2. TELLIMUSE ESITAMINE
2.1. Toote tellimiseks valib Klient e-poest välja soovitud toote või tooted ja lisab need ostukorvi. Kliendil on võimalik valida üks või mitu toodet ning lisatooteid.
2.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
2.3. Tellimuse vormistamisel kohustub Klient esitama tõesed andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakttelefon, elektronposti aadress, kättetoimetamise aadress). Teenuse osutaja ei vastuta Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tulenevate tagajärgede eest.
2.4. E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde ning tellimuse esitamisel aktsepteerib Klient toote hinna. Hinnad on toodud eurodes ning koos käibemaksuga.
2.5. Sõltuvalt Kliendi poolt valitud tarnimisviisist võib toote hinnale lisanduda eraldi transpordi hind, milline kuvatakse Kliendile tellimuse esitamisel eraldi reana ning mis sisaldub ka tellimuse lõpphinnas. Ka transpordihind on toodud koos käibemaksuga. Transporditasu suurus kuvatakse iga tellitud toote kohta eraldi ja transporditasu lisandub iga tellitud toote kohta. Transporditasu suurus sõltub Kliendi asukohast ja valitud transpordi tüübist.
2.6. Ostu sooritades nõustub Klient e-poe müügitingimustega.
2.7. Kliendil on võimalus Tellimust muuta või eemaldada klõpsates ostukorvil ning muutes toodete kogust või eemaldades toode üksnes enne toodete eest tasumist.
2.8. Klient kinnitab ostukorvi ja tasub toodete ning toodete transpordi eest talle sobiva internetipanga lingi kaudu või ettemaksuarve alusel. Toodete ja transpordi eest saab tasuda ülekandega
2.9. Enne arve tasumist on Klient kohustatud veenduma, et arves toodud andmed vastavad Kliendi tegelikule soovile ja tellimusele.
2.10. Toodete müügileping Müüja ja Kliendi vahel jõustub alates Kliendi poolt tasutud ostusumma ja transporditasu tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.
2.11. Tellimuse kinnitamiseks saadetakse Kliendile arve ostukorvi kinnitamisel sisestatud e-posti aadressile. Arvel kajastuvad hinnad käibemaksuga.
2.12. Kui Müüjal ei ole võimalik tellimust täita, võtab Müüja Kliendiga ühendust ja kokkuleppel Kliendiga asendab toote samaväärse teise tootega, mis on sama kvaliteedi ja hinnaga või tagastab tasutud summa 14 päeva jooksul pärast tellimuse esitamist. Mistahes sanktsioone Müüja vastu ei kohaldata.
3. ÜLEANDMINE
3.1. Kliendil on võimalik ostu vormistamisel valida endale sobilik kohaletoimetamise viis.
3.2. Kui tellimus tuleb toimetada välisriiki, on tarneaeg pikem ning lepitakse igakordselt eraldi kokku.
3.3. Tooted antakse Kliendile üle transpordifirma kehtivatel tingimustel
3.4. Olukorras, kus Müüja ei tarni toodet kokkulepitud tähtaja jooksul ega ole ka tarneaega pikendanud ja selline viibimine on kestnud enam kui 10 tööpäeva, on Kliendil õigus Tellimus tühistada ja Müüja tagastab tasutud summa 14 päeva jooksul peale tellimuse esitamist. Viidatud taganemisõigust on Kliendil õigus kasutada üksnes enne toote vastuvõtmist.
3.5. Kui Klient on tellinud toote transpordi, vastutab Müüja ka toote eest selle transportimise jooksul. Toote kättesaamise hetkest läheb toote juhusliku hävimise ja kahjustumise risk üle Kliendile.
4. TOODETE GARANTII
4.1. Vastavalt kehtivale EL-i seadusandlusele
4.2. Toote parandamine või asendamine garantiitähtajal ei too kaasa garantiitähtaja pikenemist ega uue kestvusega garantii andmist. Toote garantiitähtaja jooksul asendatud või parandatud osade garantii lõppeb koos toote kui terviku garantiitähtaja möödumisega.
5. KLIENDI ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
5.1. Klient annab tellimuse esitamisega Müüjale selge ja teadliku nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks.
5.2. Müüja kasutab Kliendi poolt esitatud isikuandmeid ja andmeid sooritatud ostude kohta ulatuses, mis on vajalik Kliendi poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks. Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele v.a. veoteenust osutavale ettevõttele. Müüja edastab Kliendi isikuandmed veoteenust osutavale ettevõttele selleks, et tellitud tooted Kliendile kohale toimetada.
5.3 Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad andmed Kliendi tellimuse kohta - eesinimi, perekonnanimi, tänav, maja, korteri number, linn, postiindeks, telefoninumber, tarneviis, kasutatud makseviis, e-poe kasutuslepinguga nõustumine, märkused tellimuse kohta.
5.4 Müüja sisestatud kaardiandmeid ei näe. Tehingu sooritamiseks suunatakse kaardiomanik maksesüsteemi turvalisse keskkonda.
6. E-POES SOORITATUD TELLIMUSE TÜHISTAMINE JA TOOTE TAGASTAMINE
6.1 Kliendil on õigus oma tellimus tühistada, 14 päeva jooksul alates tellimuse kuupäevast, teatades sellest lasnordstore.eu e-posti aadressile vastavasisulises avalduses. Avalduses palume ka märkida oma arve/tellimuse number. Ettemaks tühistatud tellimuse eest tagastatakse Kliendi pangakontole 14 päeva jooksul peale avalduse esitamist.
6.2 Kliendil on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis ja kasutamata. Raha tagastatud kauba eest kantakse Kliendi pangakontole 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest lasnordstore.eu laos ning peale Kliendi vastavasisulise avalduse esitamist e-posti aadressile Lasernordaza@gmail.com. Kauba tagastamise kulud kannab Klient. Müüja võib keelduda raha tagastamisest kuni kauba tagastamiseni Müüjale
6.3 Lasnordstore.eu kannab tagastamise kulud ainult juhul, kui toode ei vasta Kliendi tellimuses olevale tootele.
6.4 Lasnordstore.eu jätab endale õiguse mitte tühistada Kliendi tellimust ning mitte vastu võtta tagastatud kaupa määratud punktide
6.5 Kui tagastatav toode on viga saanud ja antud olukord on põhjustatud Kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise, ümberehitamise või ebakorrektse kokkupaneku või lahtivõtmise tulemusena või Kliendi süü või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludest jätab Lasnordstore.eu endale õiguse tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Kliendi poolt kauba eest tasutud ning tagastamisele kuuluva summaga. Juhul, kui Klient ei ole nõus tasaarvestamises näidatud väärtuse vähenemisega, on tal õigus tagastatud toote väärtuse vähenemise kindlaks tegemiseks või tekkinud situatsiooni süüdlase tuvastamiseks kasutada sõltumatu eksperdi hinnangut. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Kliendi ja Lasnordstore.eu vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus põhjendamatuks.
6.6 Lasnordstore.eu jätab endale õiguse tühistada Kliendi tellimus juhul, kui: Klient ei ole tellimuse kinnitusel/arvel näidatud summat tasunud 7 päeva jooksul alates tellimuse kinnituse/arve väljastamise kuupäevast; Kliendil ei ole kauba kättesaamise momendil tasutud ülejäänud 50% arve alusel tasumisele kuuluvast summast v.a. juhtudel, kui Kliendiga on vormistatud vastavad erilepingud; Kliendi järelmaksutaotlusele tuli negatiivne vastus; Tellitud kaup on tarnija laos otsas ning Klient ei ole nõus Lasnordstore.eu poolt pakutava asendustootega. Ettemaks tühistatud tellimuse eest tagastatakse Kliendi pangakontole 14 päeva jooksul peale vastavasisulise avalduse esitamist.
6.7 Lasnordstore.eu ei vastuta: Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustumise eest; defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel; toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
7 NÕUETELE MITTEVASTAVATETOODTE TAGASTAMINE
7.1 Vastavalt Võlaõigusseadusele (VÕS, 11.ptk.; paragrahv 218(2)) on Kliendil õigus pretensioone esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
7.2 Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, siis võib Klient nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist. Kui toodet on võimalik parandada, siis Kliendil asendamist nõuda ei ole võimalik, kuna see põhjustaks müüjale ebamõistlikke kulusid. Raha tagastamist on Kliendil võimalik nõuda ainult sellisel juhul, kui asendamine mõistliku aja jooksul pole osutunud võimalikuks sobiva toote puudumise tõttu (VÕS, 11.ptk., paragrahv 222(1)).
7.3 Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama Lasnordstore.eu `d probleemist e-posti aadressil kirjeldusega, kuidas ja millal oli avastatud või tekkis defekt ning lisama fotod defektist. Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2. kuu jooksul peale defekti avastamist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab Klient õiguse nõuda Lasnordstore.eu -lt tasuta toote parandamist või detaili vahetamist.
8. Vastutus ja vääramatu jõud
8.1 Lasnordstore.eu vastutab Kliendi ees Lasnordstore.eu poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.2 Klient vastutab Lasnordstore.eu ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.3. Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole eest ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).
8.4 Lasnordstore.eu ei kompenseeri Kliendi kulusid, mis tekivad asjaolust, et Klient võttis enda peale kolmandate (Lasnordstore.eu mittesõltuvate) isikute ees kohustusi käesolevate tingimustega vastuolus olevatel tingimustel.
8.5 Lasnordstore.eu ei kompenseeri kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmise tagajärjena ilmnenud mittekasutatud võimalusi.
9. MUUD TINGIMUSED
9.1 Lasnordstore.eu kasutab Kliendi esitatud informatsiooni ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks. Lasnordstore.eu ei avalda ostude sooritamise käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a seadusega ettenähtud juhtudel. Panga ja ostja vaheline side on kaitstud SSL-turvaprotokolliga, mis tagab selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta. Panga ja kaupmehe vahel liikuv informatsioon on varustatud digitaalsete allkirjadega.
9.2 Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja Lasnordstore.eu Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel.